آیا میدانید جعبه کمک های اولیه ونوس حوادث پرخطر را مهار میکند!

HSE به سازمان ها توصیه می کند که ارزیابی جعبه کمک های اولیه ونوس را بررسی کنند. کاهش تعداد کارکنانی که در محل کار حضور دارند ممکن است به این معنی باشد که به کمک های اولیه کمتری نیاز است و فعالیت های پرخطر ممکن است متوقف شود در حالی که پوشش کاهش می یابد.

گزینه دیگری که توسط HSE پیشنهاد می شود این است که کمک های اولیه را با سایر کارفرمایان به اشتراک بگذارید که این یک گزینه امکان پذیر است. در چنین مواردی کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که کمک‌های اولیه مهارت‌ها و تجربه لازم را دارند و در مورد تنظیماتی که از آنها خواسته می‌شود اطلاعات کافی داشته باشند.

جعبه

کمک‌های اولیه واجد شرایط باید به‌طور دوره‌ای دوباره صلاحیت شوند تا بتوانند ثبت نام خود را حفظ کنند. توصیه می‌شود که دوره‌های آموزشی تجدید سالانه را نیز تکمیل کنند. با این حال، در طول همه گیری همه گیر، ارائه آموزش های حضوری مختل شده است و برخی از کمک های اولیه برای دسترسی به دوره ها یا تکمیل دوره ها مشکل پیدا کرده اند.

HSE اقدامات اضطراری را معرفی کرده است و مشکلات دسترسی با پیشرفت همه‌گیری کاهش یافته است. برای جزئیات بیشتر به بخش آموزش مراجعه کنید.

ایمنی کمک‌های اولیه یکی دیگر از ملاحظات در طول همه‌گیری است. کووید-۱۹ به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود و کمک‌کنندگان اولیه در صورت تماس نزدیک با یک فرد آلوده، در معرض خطر ابتلا به ویروس هستند، همانطور که معمولاً هنگام ارائه کمک‌ها اتفاق می‌افتد.

علاوه بر این، از آنجایی که کووید-19 عمدتاً از طریق تنفس منتقل می‌شود، خطر بالایی در ارتباط با تنفس‌های نجات در حین احیا وجود دارد.

راهنمای HSE، کمک‌های اولیه در طول همه‌گیری ویروس کرونا، بیان می‌کند که کمک‌کنندگانی که به مصدومان کمک می‌کنند باید سعی کنند تا جایی که می‌توانند در فاصله ایمن کمک کنند و مصدوم را تشویق کنند تا در صورت انجام کارهایی برای خودشان. قادر هستند و زمان صرف شده در یک منطقه تنفس مشترک را به حداقل می رساند.

HSE اذعان می کند که برخورد صحیح با مصدوم همیشه اولین نگرانی کمک های اولیه خواهد بود.