از پودر ماشین لباسشویی purex به عنوان سم کشاورزی استفاده نمایید

اغلب سطل ها به جای نقطه دارای دمای عددی هستند که کاملاً قابل توضیح است. همانطور که برخی از نمادهای دیگر; به عنوان مثال، سطل با دست به معنای شستن دست است.

معنای دیگران مبهم‌تر است: دایره به خشکشویی اشاره دارد در حالی که حروف داخل به خشک‌شویی‌ها دستور می‌دهد که از کدام مواد شیمیایی استفاده کنند. دو خط با ضربدر زیر اتو به معنای عدم بخار است و در نهایت، مثلث ها به سفید کننده و کلر اشاره دارند.

همچنین پودر ماشین لباسشویی purex جزو قدیمی ترین نوع پود رها می باشد که از کیفیت بی نظیری برخوردار است.

مردی با استفاده از بخارشوی لباس روی پیراهن<br>مردی که از بخارشوی لباس روی پیراهن خود در خانه استفاده می کند
اغلب بخارپز کنید و یک اسفنج خوب حمل کنید: چگونه لباس های خود را کمتر بشویید
ادامه مطلب
خشک کردن ماشینی با دایره ای در داخل مربع نشان داده می شود. برای خشک کردن طبیعی، مربع ها دارای خطوطی هستند تا نحوه قرارگیری لباس را نشان دهند. خشک کنید (نیم دایره ای از بالا)، قطره چکان (سه خط عمودی)، صاف خشک (خطوط افقی) و در سایه (سه خط در گوشه) خشک کنید. نمادی که شبیه یک پروانه است به معنای انقباض نیست.

لباس های خود را مرتب کنید
شانون لوش، استاد لباس‌شویی و نویسنده، می‌گوید لباس‌هایش را به پنج سبد تقسیم می‌کند: سفید، رنگ ثابت، قرمز، تیره و شستن دست.

مرتب‌سازی به این صورت برای جلوگیری از خون‌ریزی رنگ‌ها به یکدیگر در حین شستشو مهم است و به تعیین چرخه و دمای آب کمک می‌کند.

انتخاب مواد شوینده
به گفته لوش، “مهم نیست که از کدام پودر لباسشویی یا مایع شوینده استفاده می کنید” زیرا تفاوت بین آنها نسبتاً سطحی است و اغلب به رایحه مربوط می شود. او می‌گوید که می‌توانید «ارزان‌ترین مواد شوینده» را نیز بخرید.

بسته به اینکه دستگاه شما از بالا یا جلو است، پودر یا مایع شوینده را انتخاب کنید. گروه حامی مصرف‌کنندگان Choice می‌گوید پودر شوینده برای لودرهای بالا بهتر است، در حالی که مایعات در لودرهای جلویی عملکرد بهتری دارند.

اگر علاقه مند هستید، آنها همچنین بهترین شوینده های لباسشویی موجود در بازار را آزمایش و رتبه بندی کرده اند.