بادی مجلسی قم مشهد شیراز

بادی مجلسی قم به ظاهر پوشیده تر از سایر مدل های دیگر بادی می باشد.لباس مجلسی و دوخت لباس بچه گانه معمولا در رنگ مشکی کار شده است.

بادی مجلسی قم مشهد شیراز

قیمت بادی مجلسی

قیمت بادی مجلسی همانطور که می دانیم قیمت هر شومیز زنانه با توجه به جنس پارچه مقدار خرجکار روی آن می تواند متفاوت باشد و قیمت این بادی ها با توجه به عوامل متعددی می تواند متفاوت باشد که از جمله آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱.مقدار پارچه: مقدار پارچه موارد استفاده در این بادی ها با توحه به مدل های آن می تواند متفاوت باشد مثلا مقدار پارچه ای که در مدل آستین دار استفاده می شود تفریبا نیم متر بیشتر می شود.

۲.جنس پارچه: با توجه به جنس های متفاوتی که پارچه های بادی می تواند داشته باشد قیمت متفاوت تری دارند جنس پارچه آن می تواند از جنس ساتن، گیپور، حریر ‌و غیره باشد.

۳.طراحی مدل: اگر خرجکار روی لباس وجود داشته باشد باید دستمزد و هزینه خرجکار آن را در نظر گرفته و مدل های آستین و یقه ها متفاوت هزینه های بیشتری را شامل می شود.

لباس بادی زنانه در تنوع بالا از انواع با آستین، بدون آستین، دارای یقه، بدون یقه، بادی باز یا پوشیده و غیره طراحی و تولید می شود. بادی لباسی یکپارچه است که اندام را یکدست نشان می دهد و دیگران نگران نمایان شدن خط لباس زیر نخواهید بود همچنین اندام را صاف تر و کشیده تر به نظر می رساند. از جمله کاربردهای لباس بادی استفاده از آن، زیر لباس های مجلسی است، چون باعث می شود لباس در تن شما بهتر بایستد و شما را خوش استایل تر نشان می دهد.

بادی مجلسی مشهد

بادی مجلسی مشهد بادی مجلسی تولیدی مشهد نیز مانند قم معمولا پوشیده و با حجاب می باشد؛ زیرا تولیدی ها با توجه به سلایق مشتری اقدام به تولید می کنند‌. البته ممکن است تولیدی مشهد به استان های دیگر با توجه به کاربردی های مختلفی که این لباس دارد، صادر کند.

لباس بادی به دلیل زیبا و یکدست نشان دادن اندام محبوبیت زیادی دارد.بادی ها کاربرد های گونا گونی دارند، اما بادی های مجلسی بهتر است جذب شیک باشند تا اندام را زیباتر جلوه دهد.بادی مجلسی در مدل های مختلفی وجود دارند که باتوجه به مدل مدنظر خود می توانید آن را خریداری کنید.

مدل بادی رومی: این مدل دارای یقه رومی و تقریبا باز می باشد. پس اگر به دنبال یک بادی مجلسی پوشیده هستید این مدل مناسب شما نمی باشد‌اما اگر با این موضوع مشکلی ندارید، می توانید آن را انتخاب کنید.بادی ها در دو نوع متفاوت تابستانه و زمستانه موجود می باشد که تفاوت آنها در جنس پارچه های آن می باشد اگر برای تابستان مدنظر شماست از جنس پارچه های توری می توانید استفاده کنید. در هنگام خرید دقت کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

مدل بادی یقه گرد: این مدل می تواند با آستین های بلند یا کوتاه و پف دار و مدل دار باشد که با توجه به مدل مدنظر خود می توانید اقدام به خرید کنید. معمولا مدل یقه گرد با آستین های پفی بلند یک مدل پوشیده و شیک برای کسانی که نگران پوشش کامل هستند مناسب می باشد. لباس زنانه گیپور یکی از شایع‌ترین مدل بادی مجلسی است که در طرح و رنگ‌های متنوع، محبوبیت ویژه‌ای بین بانوان خوش سلیقه دارد.

مدل بادی فانتزی: این مدل همانطور که از نام آن مشخص است بیشتر برای مجالس و مهمونی های خاص مورد استفاده قرار می گیرد این مدل بیشتر از تور تشکیل شده است و بالاتنه را پرتر نشان می دهد. اگر قصد خرید بادی دخترانه برای فرزند خود را دارید، بادی فانتزی مناسب‌ترین مدل ممکن است. این بادی بسیار ظریف است. در هنگام استفاده شستشو باید مراقب آن باشید لباس بادی به عنوان یک لباس ظریف شناخته می شود و به دلیل تماس مستقیمی که با بدن دارد ممکن است زیاد به شستشو نیاز پیدا کند. برای اینکه ماندگاری لباس بادی خود را افزایش دهید حین شستشوی آن به چند نکته توجه داشته باشید:

○برای شستن لباس های بادی به علامت های روی برچسب لباس توجه نمایید.

○لباس بادی را با آب سرد و شوینده های ملایم بشویید.

○از انداختن لباس بادی در لباسشویی خودداری نمایید.

بادی مجلسی مشکی

بادی مجلسی مشکی بادی های مجلسی می تواند در رنگ های متنوعی باشد که معمولا به رنگ مشکی به دلیل کم حجم نشان دادن و لاغرنشان دادن افراد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بادی مجلسی مشکی در مدل های مختلف پرفروش می باشد این لباس بیشتر در طرح های متنوع باحجاب و پوشش کامل و همچنین مدل های باز وجود دارد.

 

بیشتر مدل ها در انواع یقه ها متفاوت می شود به طور مثال مدل بادی مجلسی ‌مشکی با یقه کراواتی و آستین بلند یک مدل پوشیده و شیک می باشد که مناسب انواع مجالس و مهمونی ها می باشد. مدل های یقه اسکی این مدل جز مدل هاب جذب و شیک می باشد که معمولا با منجوق دوزی های زیبا همراه است که لباس را خیلی زیبا جلوه می دهد.

بادی مجلسی سفید : این رنگ بادی ها معمولا مناسب روزهایی گرم و فصل تابستان می باشد این رنگ با مدل های آستین توری، زیبایی خاصی دارد که دارای طرفداران زیادی می باشد البته باید دقت داشته باشید که اگر می خواهید بادی اندام شما را لاغر و یکدست نشان دهد، استفاده از رنگ های روشن برای شما مناسب می باشد. این رنگ نیز می توانید در انواع مدل های مختلف یقه آستین تولید شود که مدل آستین های حریر و تور و دارای طرفداران بیشتری می باشد.

بادی مجلسی نوزادی

بادی مجلسی نوزادی بادی یکی از پرطرفدارترین لباس های نوزادی می باشد که می توانید در انواع ساده و مجلسی وجود داشته باشد. این لباس راحتی زیادی برای مادران هنگام تعویض پوشک نوزادان دارد به همین دلیل درانواع فصل ها از آن استفاده می کنند این لباس در زمستان پهلوهای نوزاد را گرم نگه می دارد و معمولا تا دوسالگی برای نوزاد از آن استفاده می شود. این لباس برای نوزادان نیز در مدل های مجلسی وجود دارد که دارای انواع تورهای زیبا و مدل های مخمل و زیبا هستند که می تواند در انواع مجالس مهمانی و تولد ها از آنها استفاده‌‌ شود.

دوخت لباس قاسم آبادی ،این لباس را می توانید در انواع سایت های اینترنتی در طرح ها و مدل های متنوع پیدا و خریداری کنید با توجه به گسترش این فضا می توانید به راحتی مدل مدنظر خود را انتخاب کنید.