تجارت و صادرات لباس مجلسی زنانه + قیمت خرید و فروش روز

از آنجایی که لباس مجلسی زنانه به دلیل زیبایی خاص در همه جهان و توسط بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در واقع از پوشاک های ضروری آنان می باشد، می تواند از محصولات صادراتی ارزشمند و پرسود به شمار آید. شرکت ما نیز در کار تجارت و صادرات لباس مجلسی زنانه با زیباترین و جذاب ترین مدل‌ها می‌پردازد و شما می توانید جهت آگاهی از قیمت خرید و فروش روز آن و همچنین به دست آوردن راهنمایی های مفید و سازنده در زمینه صادرات این محصول به مجموعه ما با تیم پشتیبانی قوی و کار آموخته خود مراجعه نمایید تا در کار صادرات خود موفقیت بیشتر داشته و درآمدتان افزایش پیدا کند.

تجارت و صادرات لباس مجلسی زنانه + قیمت خرید و فروش روز

مدل لباس مجلسی آبی کاربنی بلند زنانه 2016

مدل لباس مجلسی آبی کاربنی بلند زنانه 2016 رنگ آبی محبوب بسیاری از بانوان است و از این رو لباس مجلسی آبی کاربنی بلند زنانه طرفداران زیادی دارد و در سال ۲۰۱۶ با حضور های متنوع و جذاب و روانه بازار شد. لباس مجلسی زنانه آبی کاربنی با کمربنده و دارای آستین حلقه ای بود که در این سال تولید شد. برخی مدل های لباس آبی یکدست بوده و برخی دیگر ترکیبی از دو یا چند رنگ بود و معمولا یقه، پایین دامن و آستین‌های آن با رنگ دیگر مانند سفید دوخته می شد و اندامی و چسبان بوده که علاقه مندان زیادی داشت. در این سال لباس مجلسی آبی اغلب ساده بود و اغلب در دوخت دامن و یقه ها طرح و مدل ایجاد می شد.

دیگر مدل لباس مجلسی آبی کاربنی بلند زنانه 2016 لباس بدون آستین و کوتاه تا روی زانو یا بالای آن با دامن کلوش بود که با پارچه آبی گلدار یا ساده دوخته می شد. لباس بلند آبی کاربنی چین دار با آستین های کوتاه و همراه کمربند مدل دیگری از این لباس در سال ۲۰۱۶ بود و بانوان زیادی به انتخاب و سفارش آن می پرداختند. انواع مدل های لباس مجلسی آبی کاربنی بلند زنانه 2016 در فضای مجازی موجود است و یکی از بهترین روش ها برای مشاهده آن می باشد و می توان از روی مدل آنها الگو برداری کرده و با به کار بردن خلاقیت مدل های زیبا و جدید برای لباس آبی امروزی طراحی کرد.

جدول سایز بندی لباس مجلسی زنانه

جدول سایز بندی لباس مجلسی زنانه در جدول سایز بندی لباس مجلسی زنانه مهم‌ترین عامل سایز است که برای نمونه از ۳۸ تا ۵۰ درج می شود و سپس بر اساس آن برای دور سینه، دور کمر، دور باسن، دور بازو، بالاتنه جلو و بالا تنه پشت اعداد مناسب درج می شود. با دقت در این جدول مشاهده می شود که با افزایش سایز دور اعضای نامبرده روند منظم صعودی پیدا می کند. در پایان نیز بر اساس سایز و دیگر اندازه های نوشته شده برای اعضای بدن ،سایز معادل به دست می آید و در سایزهای کوچک، متوسط، بزرگ، بسیار بزرگ و دو یا سه ایکس لارج تقسیم بندی می شود.

استفاده از جدول سایز بندی لباس مجلسی زنانه باعث می شود تا خیاط و تولیدکننده در دوخت لباس دقت بیشتری به عمل آورده و بتواند بر اساس اندام بانوان لباسی با تن خور عالی تولید کنند و این جداول توسط مزون های مجرب و معتبر نیز ارائه می شود و حتی نحوه اندازه گیری اعضای بدن به خوبی آموزش داده می شود. برای ابه دست آوردن این سایزها از مترهای عرض که انعطاف پذیر است، استفاده می شود تا اندازه ها راحت و دقیق به دست آید. از کارآیی جدول سایز بندی لباس مجلسی زنانه این است که در صورت سفارش آنلاین می توانید این اندازه‌ها را مد نظر داشته و بر اساس آن لباس را سفارش دهید تا مجبور به تعویض یا کوتاه و تنگ کردن لباس نباشید و در این صورت در وقت و هزینه شما هم صرفه جویی می شود.

لباس مجلسی زنانه زمستانه

لباس مجلسی زنانه زمستانه بسیاری از جشن ها، عروسی و مجالس در فصل زمستان برپا می شود و از این رو بانوان به دنبال تهیه لباس مجلسی مخصوص این فصل هستند تا هم زیبا و جذاب باشد و هم آنان ار گرم کند و همین امر موجب تولید لباس مجلسی زنانه زمستانه می شود. برخی از لباس های مجلسی زنانه از پارچه های چرم دوخته می شود که بسیار شیک است و گرمای خوبی دارد.

از بهترین پارچه هایی که لباس مجلسی زنانه زمستانه با آن تولید می شود، پارچه کشمیر یا توئیت است که جنس نرم و لطیف دارد، همچنین در مقابل آب و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و مانع از عبور سرما می شود که طرفداران فراوانی را جذب خود کرده است. دسته دیگری از لباس های زنانه زمستانه با پارچه دورس دوخته می شود که علاوه بر زیبایی بسیار جذاب است و به دلیل آن که الیاف صد در صد پنبه دارد، چروک می شود؛ ولی به راحتی اتو شده و به شکل اولیه خود باز می گردد.

پارچه خز یکی از رایج ترین انواع پارچه مناسب زمستان است که بسیاری از لباس ها و از جمله لباس مجلسی برای تولید آن استفاده می شود و به خوبی بدن افراد را گرم نگه می دارد. پارچه مخمل نیز برای لباس های زمستانه کاربرد دارد و لباس حاصل از آن بسیار شیک و گرم کننده است و طرفداران زیادی دارد. لباس مجلسی زنانه زمستانه مدل های مدرن و متنوعی دارد و دارای برندهای مختلف است که هم تولید داخلی بوده و هم از کشورهای خارجی وارد می شود و معمولا برای گرم نگه داشتن خانم ها پوشیده و دارای یقه و آستین است. اگر لباس های زمستانه مجلسی کوتاه باشد با جوراب های بلند و ضخیم استفاده می شود تا گرم بمانند.

اغلب این لباس‌ها شامل بلوز و شلوار ساده بوده و در مواردی نیز بلوز با دامن جدا یا سرهم است که هر کدام متناسب با نوع پارچه و میزان هزینه ای که صرف دوخت آن شده است، قیمت متفاوتی دارد و طرح های آن را می توان در سایت های مجازی مشاهده کرد و این نوع لباس فقط مخصوص فصول سرد سال است و نمی توان از آن در فصل‌های گرم استفاده کرد. اگر برای خرید و سفارش لباس مجلسی زنانه زمستانه مستقیما به فروشگاه های مجازی یا کارگاه های تولیدی مراجعه کنید، هزینه کمی بابت خرید می پردازید و لباس را با قیمت بسیار ارزان‌تر به دست خواهید آورد و از بابت کیفیت خوبی و نرخ مناسب لباس آسوده خاطر خواهید بود.