تخت بیمارستانی که توسط دولت به بیماران هدیه داده میشود!

در کنار این، کارگروه ترخیص NHS مستقیماً با تراست های NHS که با بیشترین تأخیرهای تخلیه مواجه است کار می کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین روش اجرا می شود.

گاردین اخیرا فاش کرد که چگونه بیمارستان ها و خدمات مراقبتی حتی یک پنی از بودجه 500 میلیون پوندی برای تسریع ترخیص بیماران وعده داده شده توسط دولت دریافت نکرده اند.

وزیران گفتند که در 22 سپتامبر تخت تاشو یک نفره را به سیستم بهداشت و مراقبت های اجتماعی تزریق می کنند. با این حال، گاردین ثابت کرده است که هیچ یک از بودجه محقق نشده است.

این مقاله در 14 نوامبر 2022 اصلاح شد تا شامل ارجاعی به خدمات پس از ترخیص شود که توسط NHS تأمین می شود، که همچنین می تواند به ترخیص با تاخیر کمک کند.

ما یک لطف کوچک برای درخواست داریم. میلیون ها نفر هر روز برای دریافت اخبار آزاد، مستقل و با کیفیت به گاردین مراجعه می کنند و خوانندگان در 180 کشور در سراسر جهان اکنون از ما حمایت مالی می کنند.

ما معتقدیم که همه مستحق دسترسی به اطلاعاتی هستند که بر اساس علم و حقیقت، و تجزیه و تحلیل ریشه در اقتدار و صداقت دارند. به همین دلیل است که ما انتخاب متفاوتی انجام دادیم: گزارش‌های خود را برای همه خوانندگان، صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنند یا توانایی پرداخت آن‌ها را دارند، باز نگه داریم. این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند بهتر آگاه شوند، متحد شوند، و الهام گرفته شوند تا اقدامات معناداری انجام دهند.

در این دوران پرخطر، یک سازمان خبری جهانی حقیقت جو مانند گاردین ضروری است. ما هیچ سهامدار یا مالک میلیاردر نداریم، به این معنی که روزنامه نگاری ما عاری از نفوذ تجاری و سیاسی است – این ما را متفاوت می کند. وقتی هرگز مهمتر از این نبوده است، استقلال ما به ما این امکان را می دهد که بدون ترس در مورد افراد صاحب قدرت تحقیق، چالش و افشاگری کنیم.