جاشمعی شامپاینی مهمان ناخوانده ای را سوزاند

نگهدارنده شمع در ابتدا برای نگه داشتن شمع ها به صورت عمودی و گرفتن موم چکه کننده در نظر گرفته شده بود و اولین جاشمعی شامپاینی کشف شده از خاک رس ساخته شده است و قدمت آن به مصر 400 سال قبل از میلاد برمی گردد و خود شمع ها که از موم زنبور عسل و مواد دیگر ساخته شده بودند، هزاران سال در آن زمان مورد استفاده قرار می گرفتند.

شمعدان ها در دوران الیزابت اولیه و دوره استوارت محبوب بودند و نگهدارنده ها در طول قرن 1600 از نقره و سپس با برنج ساخته می شدند. در قرن هجدهم، نرده مورد استفاده قرار گرفت.

نگهدارنده شمع چای لایت برای استفاده راحت است و با انواع خاصی از شمع ها عالی به نظر می رسد و آنها برای نگه داشتن شمع های کوچک طراحی شده اند و برای ارائه روشنایی خلق و خوی عالی هستند.

جاشمعی شامپاینی

اگر می‌خواهید فضای مناسبی را برای یک شام عاشقانه با معشوقه‌تان ایجاد کنید، نصب چند شمع در داخل شمع‌های چای نوری کار خوبی است.

انواع مختلفی از جا شمع‌های چای برای انتخاب وجود دارد و بسیاری از آنها در مقایسه با یکدیگر متفاوت به نظر می رسند، اما اساساً در نحوه عملکردشان یکسان هستند.

بیشتر لوسترهای مدرن از چراغ های الکتریکی استفاده می کنند در حالی که در گذشته از سقف آویزان می شدند و از شمع برای روشن کردن اتاق استفاده می کردند.

مانند شمعدان ها، لوسترها وسایل روشنایی پرآذینی هستند که معمولاً دارای بازوهای متعدد هستند و لوسترها برای اولین بار در قرون وسطی معرفی شدند، قبل از اینکه گاز و برق معرفی شوند، از شمع برای روشن کردن فضاهای داخلی استفاده می کردند.

شمع‌های مخروطی ظاهری کلاسیک و ظریف دارند که هرگز از مد نمی‌افتند آنها به خوبی در چوب‌های چوبی قرار می‌گیرند و در قرن هفدهم برای یافتن راه‌های خود بسیار مناسب بودند.

در اینجا تعداد زیادی شمع گیر بی نظیر پیدا خواهید کرد و برخی از طرح ها شبیه حیوانات مختلف هستند، در حالی که برخی دیگر شبیه به گیاهان هستند و اگر می خواهید روی یک شمع گیر سرمایه گذاری کنید، این یک برند عالی برای خرید است.