خوردن زعفران کیلویی ۱۴۰۱سبب کچل شدن مردی شد

زعفران کیلویی ۱۴۰۱ از طرق متعددی برای سلامتی شما مفید است و تحقیقات در مورد این ادویه فوق العاده بیشتر بررسی می شود. مطالعات اخیر حاکی از آن است که زعفران دارای خواص دارویی بسیاری است و فعالیت های دارویی از خود نشان می دهد.

این گران ترین ادویه است و یک پوند از آن ممکن است حدود 500 تا 5000 دلار قیمت داشته باشد. سالانه 300 تن زعفران تولید می شود که 76 درصد آن در ایران تولید می شود.

بقراط که به عنوان پدر پزشکی شناخته می شود، نوشت که زعفران می تواند به طور موثری با بی خوابی، مشکلات معده، سرماخوردگی، سرفه، نفخ شکم، خونریزی رحم و بیماری های مربوط به قلب مقابله کند.

تحقیقات مدرن همچنین از فواید ادعایی زعفران حمایت می کند. به خواندن ادامه دهید تا در مورد آنها و اینکه چگونه زعفران می تواند سلامت شما را بهبود بخشد بیشتر بدانید!

دو کاروتنوئید اصلی موجود در زعفران، کروسین و کروستین ممکن است اثرات ضد توموری داشته باشند. این ترکیبات همچنین ممکن است خطر التهاب را کاهش دهند. سافرانال، ترکیب دیگری در ادویه، برای ارتقای سلامت شبکیه یافت شد.

زعفران

ممکن است خطر سرطان را کاهش دهد
زعفران سرشار از دو کاروتنوئید اصلی یعنی کروسین و کروستین است. شواهد پیش بالینی نشان می دهد که کاروتنوئیدهای خاص ممکن است اثرات ضد توموری قوی داشته باشند.

داده های ادبیات نشان می دهد که زعفران می تواند به عنوان یک عامل بالقوه پیشگیری کننده شیمیایی سرطان استفاده شود. حتی اگر برخی از داده‌ها قانع‌کننده به نظر می‌رسند، آزمایش‌های بالینی به خوبی طراحی شده روی انسان برای تعیین اثرات ضد سرطانی زعفران ضروری است.

بر اساس گزارش دیگری، اگرچه مکانیسم دقیق اثرات ضد سرطانی زعفران نامشخص است، اما کاروتنوئیدهای آن می‌توانند نقش داشته باشند. برای رسیدن به یک نتیجه قطعی، آزمایشات بیشتری در انسان مورد نیاز است.

زعفران و اجزای آن نیز به عنوان کاندیدهای امیدوارکننده ای برای پیشگیری از سرطان پیشنهاد شده است. کروسین، یکی از ترکیبات آن، به عنوان یک عامل شیمی درمانی قدرت بالایی دارد.