دستگاه بچینگ نیم متر یک تن سیمان را روی آسمان نگه داشت

بچینگ پلانت نیم متر مکعبی برای فروش با نام بچینگ پلانت بتن HZS25 شناخته می شود که ظرفیت اصلی دستگاه اختلاط بتن 0.5 متر مکعب است و بتن کن 0.5 متر مکعبی یک بتن کن کوچک در بتن کن شفت افقی اجباری است و می توان از آن در یک عملیات استفاده کرد یا می توان آن را با دستگاه بچینگ نیم متر برای تشکیل یک بچینگ پلانت بتن HZS25 استفاده کرد.

به عنوان دستگاه اصلی بچینگ پلانت بتن HZS25، با خروجی 25 متر مکعب در ساعت، بچینگ پلانت بتن H25 دارای قیمت پایین و عملکرد پایدار است، این یک تجهیزات بچینگ پلانت است که ارزش سرمایه گذاری را دارد.

جزء اصلی بچینگ پلانت نیم متر مکعبی برای فروش میکسر بتن دو شفت JS500 است و میکسر بتن JS500 یک میکسر بتن پرشی با دستگاه عمر قیف می باشد و سیستم اختلاط بچینگ پلانت برای فروش شامل یک موتور، یک قرقره، یک کاهنده، یک چرخ دنده باز، یک دستگاه مخلوط کن درام اختلاط و یک دستگاه تامین روغن است.

دستگاه بچینگ نیم متر

سیستم تغذیه از مکانیزم بالابر، قاب تغذیه، قیف، نازل تغذیه و سایر اجزا تشکیل شده است و سیستم تامین آب شامل یک پمپ آب، یک شیر گاز، یک دستگاه تمیزکننده و یک دستگاه اسپری است که سیستم تخلیه از پمپ هوا تخلیه، شیر معکوس، شیر توزیع هوا، سیلندر هوا، مکانیزم الکتریکی و سایر مکانیسم ها تشکیل شده است.

مدار کنترل الکتریکی مجهز به کلید هوا، فیوز، رله حرارتی است و دارای عملکرد حفاظت از اتصال کوتاه و حفاظت اضافه بار است و تمامی دکمه های کنترلی، دستگیره های سوئیچ هوا و چراغ های نشانگر بر روی درب جعبه توزیع چیده شده اند و یک قفل درب در نظر گرفته شده است. یک پوشش محافظ در خارج از دکمه وجود دارد.

دستگاه اختلاط از روش تغذیه افزایش قیف استفاده می کند، از میکسر بتن اجباری دو شفت JS500 استفاده می شود، بخش بچینگ سنگدانه از دستگاه بچینگ بتن نوع PLD800 استفاده می کند و دستگاه بارگیری برای بارگیری سنگ سنباده بر روی سطل دستگاه بچینگ بتن استفاده می شود.