رشته پلویی محلی که دانشجویان را از گرسنگی نجات داد!

ما از روش‌های تحقیق کیفی و کمی در مورد رشته پلویی محلی استفاده کردیم. یک FGD در هر مدرسه انجام شد که 3 تا 5 نفر در آن شرکت کردند – معلم آموزش دیده در کمپین Infomediary، مدیر مدرسه، رئیس آموزش فنی-حرفه ای، و برخی معلمان که در اجرای کمپین مشارکت داشتند.

سوالات حول تلاش آنها برای ادغام CSRA در برنامه درسی خود می چرخید. به طور متوسط، هر FGD یک ساعت به طول انجامید. نظرسنجی ها از نوامبر 2014 تا فوریه 2015 انجام شد.

سؤالات ماهیت ارزشیابی داشتند: آیا از ماژول های داده شده توسط معلم شرکت کننده استفاده شده است؟ ماژول ها چقدر در انتقال اطلاعات موثر بودند؟ و اطلاعاتی که توسط معلمان آموزش داده شد و در نهایت توسط دانش آموزان به کشاورزان جوامعشان منتقل شد، چه بود؟

ماکارونی

داده های کیفی به دست آمده به صورت موضوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. خلاصه یافته ها در جداول ارائه شده است. داده های به دست آمده به صورت کمی با استفاده از آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به صورت نموداری ارائه شده است.

این تحقیق تحت کمپین Infomediary PhilRice است که با وزارت آموزش فیلیپین و CGIAR CCAFS اجرا می شود. رضایت شفاهی از معلمان شرکت کننده گرفته شد. ضمناً در مورد این تحقیق نیز توضیحاتی بین دانش آموزان و معلمان انجام شد. برای ناشناس ماندن، نامی از دانشجویان در این تحقیق ذکر نشده است.

این مطالعه در آموزش آموزش مبتنی بر مکان قرار دارد. اصل کلیدی تقویت ارتباط دانش آموزان با جامعه ای است که در آن زندگی می کنند. «این بین نسلی، چند رشته‌ای و تجربی است، از دانش و مهارت‌ها در موقعیت‌های زندگی واقعی استفاده می‌کند، به طور واقعی با دنیای زندگی دانشجویی مرتبط است، و حس روابط زیست‌محیطی را ایجاد می‌کند».

ادبیات آموزش و انطباق CC به ویژه در مورد مسائل مربوط به تدریس نیز راهنمای این تحقیق است. شکاف های کلیدی مشاهده شده مسائل مربوط به نحوه ادغام موفقیت آمیز CC در برنامه درسی است و از این رو زمینه مناسبی را ارائه می دهد. علاوه بر این، مسائل مربوط به چگونگی تشویق جوانان به خدمت به عنوان متحد در پرداختن به اثرات سوء CC در ادبیات بررسی نشده است.