سارقی که بیل مکانیکی را دزدید دستگیر شد

اگر تا به حال از تجهیزات سنگین استفاده نکرده اید یا یک دامپزشک باتجربه در صنعت ساخت و ساز هستید، هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید. ما این آموزش را جمع آوری کرده ایم تا به کسانی که به دنبال مسیرهایی در مورد نحوه کار با بیل مکانیکی هستند کمک کنیم. ما به پنج جنبه مهم برای کار با تراکتور بیل دار خواهیم پرداخت، از جمله کنترل، رانندگی/عملکرد، حفاری، پر کردن و پارکینگ.

کنترل ها
یادگیری کنترل ها برای کارآمد شدن به عنوان یک اپراتور بیل مکانیکی ضروری است. دو نوع مختلف الگوی کنترل برای بیل مکانیکی وجود دارد: ISO و SAE. به طور معمول، کنترل های ISO استاندارد هستند که ما از آنها استفاده خواهیم کرد. توجه به این نکته مهم است که اکثر ماشین‌ها در حال حاضر دارای یک دریچه هستند که می‌توانید به الگوی کنترلی که راحت‌تر هستید تغییر دهید.

جوی استیک راست: بوم و سطل را کنترل می کند

بوم: بوم یک بازوی زاویه دار است که به خود بیل بکهو متصل است که به سمت بالا و پایین حرکت می کند. با فشار دادن جوی استیک سمت راست به جلو (بوم پایین) و عقب (بوم بالا) کنترل می شود.
سطل: سطل در انتهای چوب قرار دارد. با چرخاندن مچ دست به سمت چپ (سطل باز) و به راست (سطل بسته) کنترل می شود.

Left Joystick: Stick & Swing را کنترل می کند

چوب: چوب به بوم سنجاق می شود و به جلو و عقب حرکت می کند. با فشار دادن جوی استیک چپ به جلو (دور از کابین) و به عقب (به سمت کابین) کنترل می شود.
تاب: تاب می تواند کابین بیل مکانیکی را 360 درجه بچرخاند. با خم کردن مچ دست به سمت راست یا چپ کنترل می شود.

رانندگی
به طور کلی، شما یا در حال حفاری یا رانندگی هستید. اگر در کار با بیل مکانیکی تازه کار هستید، توصیه می کنیم آن را ساده نگه دارید.لازم به ذکر است قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر با خبر باشیم  برای رانندگی، می خواهید با پدال های مسیر خود آشنا شوید که جهت مسیرهای شما را کنترل می کنند. می توانید از دست ها یا پاهای خود با پدال های مسیر استفاده کنید. اگر رو به جلو هستید، پدال های مسیر شما به صورت زیر عمل می کنند:

هر دو گلبرگ به جلو فشرده می شوند: بیل مکانیکی در یک خط مستقیم به جلو حرکت می کند.

گلبرگ راست: مسیر شما به سمت راست حرکت می کند.جالب است که از قیمت بیل بکهو صفر تبریز با خبر باشیم

گلبرگ چپ: مسیر شما به سمت چپ حرکت می کند.

هر دو گلبرگ به سمت عقب فشرده می شوند: بیل مکانیکی در یک خط مستقیم به سمت عقب حرکت می کند.

  • منابع:
  1. How to Operate an Excavator
  • تبلیغات:
  1. فرش های اکریلیک مناسب مکان های شلوغ
  2. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟
  3. کمبود خواب نه تنها باعث افزایش خستگی و خواب آلودگی می شود
  4. معلمان دانش آموزان را بدون سویشرت شناسایی می کنند.