ظروف چینی که باعث در گیری شد

اگر اقدامات احتیاطی مناسب را برای نگهداری ظروف چینی خود انجام دهید، پول کمتری را برای خرید جایگزین خرج خواهید کرد. بالاترین ارتفاعی که باید برای یک پشته بشقاب ایمن در نظر گرفته شود 12 اینچ است.

از یک بشقاب یا یک ظروف چینی که باعث در گیری شد سرویس پذیرایی چینی استفاده کنید تا زندگی را کمی پیچیده تر کنید. بشقاب ها باید روی هم چیده شوند و فنجان ها باید در قفسه ها قرار گیرند. ظروف باید مستقیماً در قفسه ها چیده شوند و تحت هیچ شرایطی جابجا نشوند. برای نگهداری ظروف چینی، قفسه های غیر مغناطیسی ساخته شده از فولاد ضد زنگ را در نزدیکی یا زیر مناطقی که برای آبکاری مواد غذایی تعیین شده است نصب کنید.

برای تمیز کردن هر گونه آشفتگی، باید از خراش های ساخته شده از لاستیک یا پلاستیک، پدهای شستشو و اسفنج ها استفاده کنید. توصیه می شود ظروف از همان نوع در قفسه های ظرفی که مجاور یکدیگر هستند قرار داده شوند. بارگذاری اشیاء تصادفی در یک بازی خطرناک است.

خواهشمندم از لانه سازی خیس (نگهداری ظروف در حالت خیس بودن) خودداری فرمایید. هنگام خشک کردن لباس های خود، همیشه باید دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده را دنبال کنید. اگر می‌خواهید بیشترین استفاده را از خرید خود ببرید، باید از توصیه‌های سازنده در مورد نحوه تمیز کردن، نگهداری و نگهداری کالا پیروی کنید.

ظروف  و سایر ظروف غذاخوری ساخته شده از خاک رس کاملاً منجمد شده نسبت به محصولات رسی مشابهی که در دماهای پایین تر پخته می شوند، بادوام تر و نازک تر هستند. این به این دلیل است که خاک رس کاملاً منجمد شده در دماهای بالاتر پخته می شود.

از آنجایی که یک محصول کاملاً شیشه‌ای شده قادر به جذب آب نیست، هیچ تنش داخلی ناشی از انبساط و انقباض محصول در نتیجه تغییرات دما وجود ندارد. اگر به این روش از چینی خود مراقبت کنید، حفظ وضعیت بکر آن آسان تر خواهد بود و در شرایط معمولی طول عمر بیشتری خواهد داشت.

  • منابع: