لامپ چراغ ترمز رانا پلاس معیوب بودن خودرو را با روشن شدن نشان میدهند

چراغ های ترمز رانا فقط زمانی روشن می شوند که به ترمزها از نظر فیزیکی فشار وارد کنید و لامپ چراغ ترمز رانا پلاس همچنین بر خلاف چراغ‌های عقب کمی روشن‌تر هستند، زیرا وظیفه آنها این است که به افرادی که پشت خودروی شما هستند اطلاع دهند که سرعت آن کم شده است و همانطور که قبلاً گفته شد، چراغ های ترمز برای داشتن یک تجربه ایمن در جاده بسیار ضروری هستند و باید با آنها رفتار شود.

لامپ سوخته:
برخی از خودروها اجازه می‌دهند تا رشته‌های دوتایی در یک لامپ وجود داشته باشد، که می‌تواند باعث سوختن یکی در حالی که دیگری هنوز کار می‌کند، شود.
مشکلات مدار:
فیوز سوخته:
در صورت سوختن فیوز، باید یک فیوز جدید با واحدی که آمپراژ مناسبی دارد نصب شود، در غیر این صورت این مشکل می تواند پیوسته باشد و می‌توانید نمودار فیوز را، معمولاً در کتابچه راهنمای مالک، پیمایش کنید، یا می‌توانید از تکنسین آچار بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

لامپ چراغ ترمز رانا پلاس
سوئیچ چراغ ترمز معیوب:
پس از استفاده مکرر از ترمز، اتصال بین چراغ‌های ترمز و فشار پدال می‌تواند به دلیل سیم‌کشی معیوب، مانند سیم‌های خورده یا آسیب‌دیده، به خطر بیفتد، و اجازه رله مناسب در سیگنال هنگام اعمال ترمز را نمی‌دهد.

شایع‌ترین دلیل کار نکردن چراغ‌های ترمز معمولاً سوختن لامپ است که تعمیر آسانی است، لامپ فقط نیاز به تعویض دارد و اتصالات داخل سوئیچ چراغ ترمز ممکن است با گذشت زمان و استفاده فرسوده و فرسوده شوند و سوئیچ را از کار بیاندازند و زمین بد در سیستم می تواند باعث برگشت جریان الکتریکی شود و در نتیجه لامپ کم نور یا تیره شود.

اگر سوسو می‌بینید، این به دلیل اتصال معیوب در لامپ است و بخش الکتریکی سیستم چراغ ترمز باید حدود 100000 مایل دوام بیاورد، بنابراین در مقایسه با لامپ معمولاً کمتر مشکل ایجاد می کند.