لباس شومیز راحت وزیبا برای افراد

اساساً، پاسخ‌های نظرسنجی نشان داد که دانش‌آموزان رنگین‌پوست به احتمال زیاد برای شکستن کدشومیز یقه کراواتی کدگذاری می‌شوند، حتی اگر این کار را با نرخی مشابه دانش‌آموزان سفیدپوست انجام دهند. این عدم تناسب زمانی که به دانش‌آموزانی که تنبیه شده‌اند، که ممکن است مستلزم تعلیق، بازداشت یا فرستادن به خانه باشد، گزارش می‌دهند، چشمگیرتر است. در حالی که تنها 30 نفر از 384 شرکت کننده در نظرسنجی گزارش دادند که منضبط هستند، آنها عمدتا سیاه پوست و چند نژادی، مرد و زن بودند.

روش دیگر برای بررسی این داده ها از طریق مفهوم ریسک نسبی یا احتمال وقوع یک رویداد برای یک زیر گروه در مقایسه با گروه به طور کلی است. امتیاز ریسک نسبی 1.0 به این معنی است که هیچ تفاوتی از نظر احتمال وقوع رویداد برای یک فرد در زیر گروه در مقابل گروه به طور کلی وجود ندارد.

نگاه کردن به داده‌ها از طریق این لنز به وضوح نشان می‌دهد که مردان و زنان سیاه‌پوست و زنان چند نژادی خطر بیشتری را برای کدگذاری گزارش می‌کنند و اینکه مردان سیاه‌پوست و چند نژادی و زنان چند نژادی خطر بیشتری برای انضباط را گزارش می‌کنند (شکل 2 را ببینید).

با نگاهی به کد طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه دبیرستان لینکلن از دیدگاه دانش آموزان و معلمان، به سرعت مشخص می شود که روایت های نژادی و جنسیتی در تجربیات دانش آموزان از کد لباس نقش دارند. دیدگاه‌های دانش‌آموزان و معلمان دو روایت را نشان می‌دهد که چگونه دانش‌آموزان رنگین‌پوست به‌طور متفاوت تحت تأثیر سیاست ظاهراً خنثی قرار می‌گیرند.

برای مردان رنگین پوست، کد قهوه برای لاغری شکم و پهلو و شیوه های اجرای آن به روایت بزرگتر ایالات متحده که آنها را جرم انگاری می کند، مرتبط است. از سوی دیگر، زنان رنگین پوست با کد لباس جنسی جنسی می شوند  اندازه لباس بافتنی نوزاد و به خاطر ایجاد جو منفی مدرسه سرزنش می شوند.

  • منابع:
    1. How dress codes criminalize males and sexualize females of color  

  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!