لباس مجلسی زنانه با لمه کوتاه شنی پولکی

یکی از جدیدترین و زیباترین لباس مجلسی زنانه، لباس زنانه با لمه است و علاقمندان فراوانی دارد که پیشنهاد می‌کنیم برای درخشش بیشتر در مهمانی های خود حتما از آن استفاده کنید.

شرکت ما عرضه کننده جدیدترین و زیباترین طرح های دوخت لباس بچه گانه و لباس مجلسی زنانه با لمه با مناسب ترین قیمت می‌باشد که شما خریداران عزیز را دعوت به مشاهده وخرید محصولات خود می نماییم.

 

لباس مجلسی زنانه با لمه کوتاه شنی پولکی

مدل لباس مجلسی زنانه با لمه

مدل لباس شومیز زنانه لمه را متناسب با اندازه قد و رنگ پوست خود انتخاب کنید تا تیپ زیباتری داشته باشید. مثلا لباس مجلسی لمه با مدل جلو باز یا پشت باز بلند برای خانم هایی که اندام بیش از حد لاغر یا درشت دارند، مناسب نیست. یا اینکه مدل لباس لمه پرنسسی بیشتر مخصوص بانوان جوان بوده و خانم‌های میانسال یا سالمند از آن استفاده نمی کند. لباس لمه مجلسی با مدل ریش پایین تنه ریش ریش دار یا مدل ماهی و کمربند دار از پرطرفدارترین انواع این لباس است که توانسته است خانم‌های زیادی را جذب خود کند.

لباس مجلسی زنانه گیپور

لباس مجلسی زنانه گیپور لباس مجلسی گیپور ظاهر بسیار زیبایی دارد و گاهی تمام لباس از پارچه گیپور تولید می شود و در مواردی تنها بالاتنه یا دامن لباس با پارچه ی گیپور دوخته شده است. لباس زنانه گیپور برای بانوان درشت اندام گزینه مناسبی است و می تواند آنها را لاغر و زیبا جلوه دهد. مزیت پارچه گیپور آن است که به راحتی با دیگر انواع پارچه ترکیب می شود و می توان از آن لباس مجلسی شیک و زیبا تولید کرد و اگر در دوخت لباس مجلسی گیپور از پارچه دانتل استفاده شود، بسیار گران خواهد بود.

لباس مجلسی زنانه حریر

لباس مجلسی حریر معمولا از الیاف طبیعی تولید می شود و دوخت آن با دقت و ظرافت انجام می گیرد. این نوع لباس بیشتر برای فصول گرم سال مناسب است. لباس مجلسی حریر نازک بوده و به اصطلاح بدن نما است، بنابراین برای دوخت بالاتنه و دامن لباس معمولا از آستر استفاده می‌شود. در دوخت لباس حریر از پارچه های ساتن و گیپور زیاد استفاده می شود و به همین دلیل ظاهر بسیار زیبایی دارد.

لباس مجلسی زنانه پوشیده

لباس مجلسی زنانه پوشیده اگرچه اغلب بانوان با لباس های باز علاقه بیشتری دارند اما لباس های مجلسی پوشیده نیز طرفداران خاص خود را دارد و در واقع یکی از بهترین انواع لباس هایی است که می توانند عیوب اندامی یا پوستی را به خوبی بپوشاند. لباس مجلسی پوشیده در بیشتر موارد یقه باز نبوده، آستین دار است و دامن بلند و بدون چاک دارد و مناسب برای خانم هایی است که اندامشان بیش از حد لاغر یا درشت است.

لباس مجلسی زنانه یقه دلبری

یکی از قدیمی ترین انواع یقه لباس، یقه دلبری است که برای دوختن لباس های مجلسی کاربرد زیادی داشته و میزان باز بودن آن با هم تفاوت دارد. معمولا بانوانی که صاحب هیکل متناسب با پوست روشن هستند، بیشتر تمایل به پوشیدن لباس یقه دلبری دارند. بیشتر لباس های مجلسی با مدل ماهی دارای یقه دلبری است.

لباس مجلسی زنانه طوسی

لباس مجلسی زنانه طوسی لباس مجلسی طوسی رنگ علاقه‌مندان زیادی دارد و شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن ست شدن آسان رنگ طوسی با دیگر رنگ‌ها است. چرا که رنگ طوسی خنثی بوده و می توان آن را با بیشتر رنگ های شاد و گرم ترکیب کرد و استایل زیبا به وجود آورد.

شما می توانید دوخت لباس قاسم آبادی رنگ را با انواع پارچه های حریر، گیپور، ساتن، لمه و غیره در بازار مشاهده کنید که ساده یا کار شده است.

لباس مجلسی دخترانه صورتی

از پرفروش ترین رنگ های لباس مجلسی، لباس صورتی است که بیشتر کودکان و دختران جوان از آن استفاده می کنند و در طیف رنگی تیره تا روشن در بازار موجود است. معمولا لباس مجلسی صورتی دخترانه مدل های فانتزی و بسیار زیبایی دارد که با وسایل تزیینی کار شده است. رایج ترین مدل لباس مجلسی دخترانه صورتی مدل پرنسسی است که دامن پف دار با گل‌های ریز و درشت و دارای آستین های پفی و تزئین شده می باشد.

لباس مجلسی دخترانه 12 11 10 13ساله

لباس مجلسی دخترانه 12 11 10 13ساله اگرچه در بازار برای دختران نوجوان ده تا سیزده ساله لباس مجلسی با طرح و رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد؛ اما معمولا پیشنهاد می شود، به جای خرید آماده به دوخت لباس برای آنها پرداخته شود؛ در این صورت لباس کاملا متناسب با سایز بدن دخترها خواهد بود و ترکیب زیباتری به آنها می دهد. لباس مجلسی دخترانه در طیف سنی ذکرشده، مدل های مختلفی دارد و به صورت لباس یک تکه بسیار بلند با دامن پف دار، لباس کوتاه، مدل دوبنده یا لباس چند تکه می باشد.

لباس مجلسی زنانه خیابان مفتح

اگر به دنبال بهترین مرکز خرید برای لباس مجلسی زنانه هستید، می توانید به فروشگاه های کوچک و بزرگ مخصوص فروش لباس مجلسی در خیابان مفتح مراجعه کرده و در آنجا با زیباترین و جدیدترین مدل‌های لباس مجلسی رو به رو شوید. در این مرکز به قدری تنوع در طرح، رنگ و قیمت لباس وجود دارد که دست خریدار به راحتی در انتخاب محصول مورد نظر باز است.

لباس مجلسی زنانه اصفهان

لباس مجلسی زنانه اصفهان لباس مجلسی زنانه اصفهان مزون‌های فراوانی دارد که در تمامی قسمت های شهر چه مرکز شهر یا بالا و پایین شهر واقع شده است که علاوه بر فروش حضوری به صورت مجازی نیز به مشتریان خدمت رسانی می کند و محصول خود را در همه کشور عرضه می دارند. شما در بازار های این شهر می توانید تمامی مدل های کلاسیک و مدرن مجلسی زنانه را با قیمت های ارزان و گران مشاهده کنید.

خرید اینترنتی لباس مجلسی زنانه در تهران

خرید اینترنتی لباس مجلسی زنانه در تهران یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش‌های سفارش لباس مجلسی تهران است؛ زیرا در این مراکز مجازی می توانید تصویر انواع لباس مجلسی را مشاهده کنید و پس از اطلاع از ویژگی‌هایی مانند کیفیت، برند پارچه و قیمت لباس به سفارش آن اقدام نموده و به دلیل کوتاه بودن دست واسطه‌ها هزینه بسیار کمی بابت خرید لباس بپردازید.

لباس مجلسی زنانه طاووسی

لباس مجلسی زنانه طاووسی لباس مجلسی طاووسی تجمل و اشرافیت را نشان می دهد که هم با گلدوزی و یا با چاپ سیلک تولید می شود و لباس به شکل طاووس چین داده شده و یا از پر طاووس در دوخت آن استفاده می شود و معمولا در تولید لباس استفاده از منجوق، مروارید، پولک و دیگر لوازم تزیینی بسیار فراوان است و دوخت آن زمان زیادی می طلبد و شاید به همین دلیل قیمت نسبتا نگرانی داشته باشد.

لباس مجلسی زنانه سرهمی

در دوخت لباس مجلسی زنانه سرهمی بالا و پایین تنه لباس به هم متصل می شود و دارای مدل های ساده و فانتزی بسیار زیبا است که بیشتر با کفش های پاشنه بلند و صندل و در فصل تابستان کاربرد دارد. این لباس مجلسی حتی در نوع اسپرت نیز تولید می شود که با پوشیدن کتونی تیپ جذابی به بانوان می بخشد. بیشترین مدل لباس سرهمی روی بالاتنه و دمپای شلوار پیاده می شود و هم تولید داخل بوده و هم از کشورهای خارجی وارد می شود.

لباس مجلسی زنانه چاق بلند

لباس مجلسی زنانه چاق بلند لباس مجلسی زنانه چاق بلند باید کاملا متناسب با اندام خانم های چاق بوده و زیاد تنگ یا خیلی گشاد نباشد، در این صورت عیوب اندام آن‌ها بهتر پوشیده می شود. از بهترین مدل های لباس مجلسی بلند زنانه برای خانم های درشت اندام مدلی است که در کمر آن چین خورده و گره دار بوده و یقه هفت باشد تا لاغرتر به نظر آیند و می تواند آستین دار یا بدون آستین باشد.

لباس مجلسی زنانه تنگ

بهتر است لباس مجلسی زنانه تنگ و به ویژه با مدل ماهی را بانوانی که اندام متوسط و نه چندان لاغر یا خیلی چاق دارند، بپوشند؛ اما خانم هایی که لاغر هستند و دوست دارند لباس تنگ مجلسی به تن کنند، بهتر است مدل هایی که دامن کلوش دارد و آستین دار است با رنگ های روشن مانند قرمز، صورتی، نارنجی و غیره را انتخاب کنند تا چاق‌تر به نظر آیند و برعکس.

لباس مجلسی زنانه نخی

لباس مجلسی زنانه نخی لباس مجلسی زنانه نخی بسیار نرم، راحت و خنک است که بازار خرید و فروش آن در فصل تابستان رونق بسیار بیشتری دارد و با انواع پارچه های ساده و به ویژه گلدار ریز و درشت تولید می شود. این لباس با مدل آستین کوتاه یا دوبنده و بلند، مدل کوتاه و یا تنها یک بلوز مدل دار است که با شلوار یا دامن پوشیده می شود و طرح چسبان و آزاد دارد و برخی مدل های آن را می توان حتی در منزل هم استفاده کرد.

لباس مجلسی زنانه برجیس

لباس مجلسی زنانه برجیس از زیباترین برندهای موجود در بازار است که با طرح و مدل های جذاب و خاص خود توانسته است، طرفداران فراوانی را جذب خود کند. این مدل لباس در اکثر شهرهای کشور و به ویژه بازارهای بزرگ مشهد و استان همدان به فروش می رسد و از طرق فروشگاه های حضوری و مجازی این مناطق قابل سفارش و خرید است.

لباس مجلسی زنانه شیک

لباس مجلسی زنانه شیک لباس مجلسی زنانه شیک در بیشتر موارد از پارچه های ساده و در عین گران قیمت تولید شده است و در دوخت آن از تزئینات استفاده نمی شود و یا مقدار آن کم است و دارای مدل های چندان جلف و زیادی نیست. لباس شیک مجلسی به همراه صندل های شیک و در عین حال ساده ترکیب بی نظیری به وجود می آورد و باعث درخشش بیشتر بانوان در مجلس می شود.

ست لباس مجلسی زنانه مردانه

استفاده از ست لباس مجلسی زنانه مردانه این روزها رواج گسترده ای پیدا کرده و به اصطلاح مد شده است که اغلب نو عروسان و نامزدها به پوشیدن آن تمایل نشان می دهند. ست لباس مجلسی زنانه و مردانه یک رنگ است و از یک جنس پارچه دوخته می شود و یا ترکیبی از دو یا چند رنگ است و جذابیت خاصی دارد. کت و شلوار مردانه و کت و دامن یا کت و شلوار زنانه از رایج ترین مدل های ست لباس مجلسی زنانه و مردانه است.

تجارت لباس مجلسی زنانه

تجارت لباس مجلسی زنانه در کمد لباس همه بانوان حتما لباس مجلسی نیز وجود دارد و بنابراین یکی از پوشاک های ضروری و مورد نیاز آنها در همه جهان می‌باشد و به همین دلیل است که تجارت لباس مجلسی زنانه از رونق خوبی برخوردار است. صادرات و تجارت لباس مجلسی زنانه‌ای که با پارچه های باکیفیت تولید شده، طرح های متفاوت و جذاب داشته و دارای برندهای معتبر است، سود بیشتری به همراه دارد.

قیمت لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی زنانه دارای قیمت های بسیار مختلفی است که با توجه به عوامل زیر تعیین می شود:

  • کیفیت و نوع پارچه
  • برند لباس
  • مدرن یا کلاسیک بودن مدل لباس مجلسی
  • مقدار تزیینات به کار برده روی لباس
  • ساده یا طرح دار بودن لباس
  • روش خرید و سفارش لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی زنانه شیک

لباس مجلسی زنانه شیک بسیاری از بانوان برای مجالس خود به دنبال زیباترین و شیک‌ترین انواع لباس مجلسی هستند، بنابراین می توان گفت تولید لباس مجلسی یکی از کسب و کارهای بسیار پردرآمد محسوب می‌شود. از این رو به بانوان علاقمند به خیاطی پیشنهاد می کنیم، به آموزش دوخت لباس مجلسی زنانه شیک پردازند و از این طریق درآمد فراوان کسب کنند.

لباس مجلسی زنانه شیک

اگر به دنبال خرید لباس مجلسی زنانه شیک هستید و یکی از مهم‌ترین معیارها برای شما قیمت آن است، بهتر است از روش‌های بی‌واسطه اقدام به سفارش این لباس کنید که بهترین آن مراجعه مستقیم به تولیدکنندگان و خیاطان می باشد. در این صورت علاوه بر اینکه لباسی با کیفیت بالا به دست شما می‌رسد، به دلیل نبود هیچ واسطه‌ای نرخ لباس تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

خواص لباس مجلسی زنانه

خواص لباس مجلسی زنانه در ا ین مقاله به بیان برخی از خواص لباس مجلسی زنانه می پردازیم.

  • از بارزترین خواص لباس مجلسی زنانه و به ویژه لباس‌های طرح‌دار آن است که تنها می توان در مهمانی آن را پوشید و قابل استفاده در خانه و دیگر مکان‌ها نیست.
  • لباس مجلسی زنانه معمولا قیمت بالایی دارد؛ اما گاهی می توان لباس مجلسی با قیمت مناسب نیز پیدا کرد.
  • تنوع فراوان در مدل قیمت و رنگ لباس مجلسی زنانه از دیگر خواص آن می باشد.
  • زیبایی و جذابیت لباس مجلسی از دیگر خصوصیات آن است که حتی فقط مشاهده آن می تواند تفریحی دلچسب برای بانوان باشد.

پخش لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی زنانه از طرق مختلف در بازار پخش می شود و اولین و اصلی‌ترین ترین مرکز پخش آن تولید کنندگان لباس است که پس از دوخت جدیدترین و شیک ترین لباس مجلسی با پارچه های باکیفیت آن را زیر قیمت در بازار پخش می کنند. بسیاری از فروشگاه‌های مجازی مانند سایت حاضر نیز در زمینه پخش لباس مجلسی فعالیت دارند و خرید و سفارش عمده از این مراکز پخش بهترین گزینه جهت تهیه لباس مجلسی زنانه می باشد.

لباس مجلسی زنانه شیک

لباس مجلسی زنانه شیک

 

لباس مجلسی زنانه شیک نیاز به مراقبت خاصی دارد و شستشوی آن باید با دقت انجام گیرد، در این راستا بهتر است برای تمیز کردن لباس آن را به خشک‌شویی ها داد و یا اگر در خانه شسته می شود، باید از آب ولرم و تقریبا سرد استفاده کرد و پودرهای شستشوی بدون آنزیم و ملایم جهت تمیز کردن آن به کار برد تا کیفیت و مدل پارچه آسیب نبیند، البته لباس مجلسی به ندرت پوشیده می شود و نیاز چندانی به شسته شدن ندارد.