موزیسینی که از فوم سقفی شاهرود در ساخت موزیک استفاده میکند!

فوم های ساختمانی یک گروه فوق العاده همه کاره از محصولات هستند که در بسیاری از زمینه های کار روزانه مورد استفاده قرار می گیرند.

عمدتاً فوم سقفی شاهرود بر رزین پلی یورتان هستند که در تماس با رطوبت در هنگام استفاده خشک می شوند.

آنها را می توان به عنوان یک درزگیر چسبی برای تثبیت، پر کردن و عایق کاری در برابر سر و صدا، سرما و کشش استفاده کرد زیرا خواص عایق خوبی دارند و در میرایی صدا موثر هستند.

فوم

علاوه بر این، به دلیل خاصیت چسبندگی عالی و قابلیت پخت سریع، برای چسباندن پانل های عایق و اجزای سیستم عایق روی هم استفاده می شود.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا چنین فوم های ساختمانی به بخشی ضروری از صنعت ساختمان مدرن تبدیل شده اند. آنها نسبتا کم هزینه، سریع و آسان هستند، سپس در سرویس، در برابر قالب، رطوبت و پوسیدگی و غیره مقاوم هستند.

همچنین به دلیل قابل حمل بودن در قوطی ها و ماهیت سبک وزن، مزایای بسیاری دیگر را برای کاربردهای خاص ارائه می دهند.

سیکا طیف کاملی از فوم‌های ساختمانی با کیفیت بالا را در محدوده Sika Boom® با محصولات و سیستم‌هایی برای تمام زمینه‌های کاربردی مختلف ارائه می‌کند.

این فوم ها عموماً با یک نازل آماده برای استفاده عرضه می شوند یا با تفنگ در کاربردهای حرفه ای استفاده می شوند.

مجموعه محصولات Sika Boom® که از انواع فوم های انبساط دهنده و چسبنده تشکیل شده است، برای نتایج بادوام و جابجایی آسان طراحی شده است.

هنگامی که بسیاری از مشاغل در حال انجام کارهای نصب و ساخت و ساز هستند، تقریباً همیشه شکاف ها، اتصالات و نفوذهایی ایجاد می شود که اکثریت آنها متعاقباً در زندگی عادی روزمره قابل مشاهده نیستند، زیرا این شکاف ها پر و یا پوشانده می شوند.

چنین شکاف هایی معمولاً بین قاب پنجره ها یا درها و دیوارهای اطراف، یا برای مثال در نواحی اطراف لوله کشی و نفوذ مجرا وجود دارد.

برای بستن و پر کردن دائمی این شکاف ها، مهم است که آنها را با یک ماده با کیفیت بالا ببندید که اتصال را به خوبی عایق نگه می دارد، به خصوص در برابر انتقال صوتی یا حرارتی.

درزگیرهای فوم پرکننده شکاف برای این منظور ایده آل هستند، زیرا استفاده از آنها آسان است و می تواند حتی غیرعادی ترین شکاف ها، اتصالات و نفوذها را ببندد.