هودی گران قیمتی که به کت تبدیل شد

مهم است که پایدار باشید و در رویدادهای مدرسه دیده شوید. این به این دلیل است که به مدیر مدرسه نشان می دهد که چقدر به این موضوع اهمیت می دهید.
شما می توانید لیستی از تمام رویدادهای مدرسه که مربوط به قیمت هودی دخترانه زمستانی هستند تهیه کنید. در آن رویدادها، می توانید یک هودی بپوشید و در مورد اینکه چقدر عاشق پوشیدن هودی هستید صحبت کنید. همچنین می‌توانید یک کمپین توییتری در مورد اینکه چرا هودی‌ها باید دوباره مجاز شوند، راه‌اندازی کنید.
همچنین می توانید یک صفحه فیس بوک در مورد اینکه چرا قیمت هودی ها باید دوباره مجاز شوند ایجاد کنید. همچنین می‌توانید یک ویدیوی YouTube در مورد اینکه چرا هودی‌ها باید دوباره مجاز شوند ایجاد کنید. همچنین می توانید یک داستان اسنپ چت در مورد اینکه چرا هودی ها باید دوباره مجاز شوند ایجاد کنید.
همچنین می‌توانید یک لیست پخش SoundCloud در مورد اینکه چرا هودی‌ها باید دوباره مجاز شوند ایجاد کنید. همچنین می‌توانید یک وب‌سایت در مورد اینکه چرا الگوی جیب هودی باید دوباره مجاز شوند ایجاد کنید. همچنین می‌توانید یک تم Snapchat در مورد اینکه چرا هودی‌ها باید دوباره مجاز شوند ایجاد کنید.
همچنین می‌توانید یک پاورپوینت در مورد اینکه چرا هودی‌ها باید دوباره مجاز شوند ایجاد کنید. همچنین می‌توانید یک کارت V در مورد اینکه چرا هودی‌ها باید دوباره مجاز شوند ایجاد کنید. همچنین می‌توانید یک کارت Mavi در مورد اینکه چرا کت بلند مردانه باید دوباره مجاز شوند ایجاد کنید.
نتیجه
کلاه و کاپشن کلاه دار در برخی مدارس به دلایل ایمنی و جرم ممنوع شده است. آنها همچنین خطرناک هستند زیرا می توانند هویت یک فرد را پنهان کنند، تشخیص اینکه آیا کسی در خطر است یا خیر، و در صورت مجروح شدن، کمک کردن به کسی را برای افراد سخت تر می کند. اما نگران نباشید! در حالی که نمی توانید در مدرسه کلاه بپوشید، هنوز راه های زیادی برای گرم ماندن در هوای سرد و خنک شدن در گرما وجود دارد. ما همه چیز را پوشانده ایم – از روسری و لوبیا گرفته تا دستکش و ژاکت.

  • منابع:
    1. Why Can’t We Wear Hoods In School

  • تبلیغات: 
    1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
    2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
    3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
    4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!