پیراهن گلدوزی شده ناگهانی قیمت میلیاردی را گرفت

افزودن گلدوزی به یک تی شرت، لباس کودک، یا یک مورد دیگر با پارچه کشسان با آماده سازی مناسب به راحتی انجام می شود و بزرگ‌ترین چالش در هنگام گلدوزی روی پارچه تی‌شرت بافتنی این است که وقتی پارچه کشیده می‌شود یا اگر بخیه‌ها بیش از حد سفت شوند، طرح ممکن است مخدوش شود که البته ما با پیراهن گلدوزی شده این مشکل را حل نموده ایم.

تزیینات گلدوزی شده روی یک تی شرت می تواند به کوچکی قلب روی آستین، به بزرگی طرحی که جلوی آن را پر می کند، یا به سادگی یک موتیف در نزدیکی یقه باشد و هر یک از این ها راه های عالی برای شخصی سازی لباس یا ساختن هدایا هستند.

پیراهن گلدوزی شده
انواع استابلایزر
در حالی که تثبیت کننده را می توان در اکثر گلدوزی ها استفاده کرد، بهتر است برای لباس ها از تثبیت کننده قابل جابجایی به جای نوعی که برای ماندن در جای خود طراحی شده است استفاده کنید (که به آن “ترک کردن” نیز می گویند و این کار باعث می شود پشت دوخت احساس نرمی داشته باشد و روی پوست خراشیده نشود.

انواع مختلفی از تثبیت کننده ها برای گلدوزی روی پارچه های کشدار طراحی شده اند و برخی موقتی هستند، در حالی که برخی دیگر دائمی هستند و برخی از آنها پاره می شوند و برخی در آب حل می شوند و در اینجا تثبیت کننده ای را نیز مشاهده خواهید کرد که با دوخت های بزرگ به تی شرت وصل می شود و یکی که مستقیماً به پارچه می چسبد و به طور کلی، هر یک از اینها کار می کند، بنابراین می توانید از آنچه که به راحتی پیدا می شود و بهترین کار برای شما است استفاده کنید.

با هر یک از تثبیت کننده ها، هدف جلوگیری از کشیده شدن پارچه است، که پس از جدا شدن از حلقه، گلدوزی را مخدوش می کند و برای انجام این کار، قطعه تثبیت کننده باید همیشه بزرگتر از طرح گلدوزی و حلقه ای باشد که استفاده می کنید.