کارتریج 78 و 45 زندگی یک فرد را به تصویر کشید

کارتریج های سازگار توسط شرکت های شخص ثالث توسعه یافته اند تا جایگزینی مقرون به صرفه برای کارتریج های OEM ارائه دهند که این کارتریج 78 و 45 که مجهز به تراشه‌های اتصال پیشرفته هستند، با طیف وسیعی از چاپگرهای مدرن سازگار هستند، اما کیفیت جوهر آنها بسته به سازنده ممکن است تغییر کند و در Toner Giant، ما کارتریج های جوهر سازگار خود را تولید می کنیم – برای جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

بسته های جوهر ترکیبی یک راه مقرون به صرفه برای خرید دو یا چند کارتریج به طور همزمان ارائه می دهند و این دستگاه‌های مفید معمولاً شامل کارتریج‌های مشکی و رنگی هستند و برای کسانی که اخیراً یک چاپگر کاملاً جدید خریداری کرده‌اند، مناسب هستند.

کارتریج 78 و 45

دانستن قطعات کارتریج چاپگر برای شما بسیار مهم است که بدانید چگونه کار می کند، چه چیزی را باید تعمیر کنید و در صورت بروز مشکل چگونه آن را برطرف کنید و دو نوع کارتریج چاپگر وجود دارد  جوهر چاپگر و کارتریج تونر و دستورالعمل های ما را در زیر بررسی کنید تا به شما کمک کند در مورد کارتریج های چاپگر خود بیشتر بدانید.

اگر از چاپگر جوهر افشان استفاده می کنید، باید از کارتریج های جوهر برای نیازهای چاپ خود استفاده کنید و یک کارتریج جوهر حاوی جوهر مایعی است که چاپگر شما برای تولید پرینت استفاده می کند و کارتریج جوهر به مدل چاپگری که استفاده می کنید بستگی دارد و CompAndSave مجموعه ای عالی از کارتریج های جوهر مناسب برای چاپگر شما را ارائه می دهد.

هر نازل چاپگر به صورت الکترونیکی به یک هیتر (مقاومت) متصل می شود که در واقع جوهر داخل کارتریج را گرم و خنک می کند و هنگامی که جوهر گرم می شود، یک حباب تشکیل می شود و هنگامی که حرارت از بین می رود، حباب می ترکد و نقاط جوهر را از طریق نازل های جوهر و روی کاغذ در چاپگر می فرستد.