کلاف مبل خاطره با فنرهای خاص مناسب پناه گیری حین زلزله

این استخوان ها و پایه مبل قطعه است و به دنبال چوب سخت خشک شده در کوره باشید و خشک کردن در کوره فرآیندی است که تمام رطوبت چوب را خارج می کند و این مهم است، زیرا کلاف مبل خاطره به جلوگیری از تاب برداشتن و بی ثباتی قاب چوب کمک می کند.

چوب‌های سخت مانند گردو، چری، افرا، صنوبر و بلوط بیشترین استحکام را دارند و برای ساخت مبلمان مناسب هستند.
نکته حرفه‌ای: به دنبال جنگل‌هایی باشید که از جنگل‌هایی با مدیریت پایدار تامین می‌شوند.
مراقب چه چیزی باشیم:
قاب های تخته سه لا  لایه های نازکی از چوب ارزان قیمت که به هم چسبانده می شوند تا یک تکه چوب محکم تری ایجاد کنند و
سیستم تعلیق مبلمان دقیقاً مانند سیستم تعلیق روی ماشین شما است، آنها هنگام نشستن روی مبلمان پشتیبانی می کنند. آنها باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا تأثیر بگذارند و به شکل اولیه بازگردند و 4 نوع اصلی تعلیق وجود دارد و هر کدام اهداف متفاوتی را انجام می دهند: تاربندی، تخته چوب، زیگ زاگ و فنرهای مارپیچ.

کلاف مبل خاطره

تعلیق بافته: تعلیق بافته را می توان در بازوها، پشتی و صندلی های مبل ها یافت و انعطاف پذیر است بنابراین برای مبلمان منحنی عالی است و این نوع سیستم تعلیق نسبت به فنر هزینه کمتری دارد و نصب آن آسانتر است.

تعلیق تخته چوب: تعلیق تخته چوب یک تکه چوب جداشدنی است که فوم شده و روکش می شود و سپس دوباره روی قطعه نصب می شود و این را روی صندلی های ضیافت، صندلی های پنجره و صندلی های غذاخوری خواهید دید.

این آسان و مقرون به صرفه است، اما فاقد خاصیت انعطاف پذیری و ضربه گیر از تار یا فنر است  هنگام استفاده از ساخت تخته، ضخامت و چگالی فوم را در نظر داشته باشید و شما یک فوم با چگالی بالا و متوسط حداقل یک تا دو اینچ می خواهید، به طوری که وقتی می نشینید تخته چوب را احساس نکنید و سه اینچ برای ضیافت و نشستن در پنجره ترجیح داده می شود.

فنرهای زیگزاگ: فنرهای زیگزاگ ضربه را جذب می کنند و معمولاً نسبت به فنرهای دستی ارزان تر هستند و اینها را در صندلی ها، مبل ها و سکشنال ها خواهید دید.
فنرهای بسته شده با دست هشت راه: این بهترین از بهترین ها برای تعلیق است و احتمالاً این مورد را در مبلمان با کیفیت بالا دیده اید. این به شما بیشترین انعطاف پذیری و جذب ضربه را می دهد و به دلیل نیروی کار مورد نیاز سازنده، گران ترین است.
پرکننده کوسن چیست؟