گربه اسباب بازی که باعث افزایش وفاداری در کودکان میشود!

اگر رشد صنعت اسباب بازی منجر به افزایش تعداد گربه اسباب بازی در یک خانه متوسط شده باشد، این می‌تواند حواس‌پرتی دائمی ایجاد کند و بر کیفیت بازی کودکان نوپا تأثیر بگذارد.

هدف از پژوهش حاضر بررسی بیشتر تأثیر تعداد اسباب بازی در محیط بر کیفیت بازی کودکان نوپا بود. تغییرات متعددی از روش های Bjorklund و Bjorklund انجام شد.

از آنجایی که بیورکلوند و بیورکلوند هیچ تفاوتی در مدت زمان بازی بین شرایط 12 و 21 اسباب‌بازی گزارش نکردند، ما فقط از دو شرط اسباب‌بازی استفاده کردیم: یکی با چند اسباب‌بازی (چهار) و دیگری با اسباب‌بازی‌های زیاد (16، بین سطوح استفاده شده توسط بیورکلوند).

اسباب بازی

ما دسته اسباب بازی ها را برای انعکاس ارقام فروش اسباب بازی معاصر بازبینی کردیم.

در نهایت، ما تأثیر تعداد اسباب‌بازی‌ها در محیط را بر پیچیدگی بازی که با انواع شیوه‌های بازی اندازه‌گیری می‌شود، بررسی کردیم.

این مطالعه از نمونه ای از کودکان نوپا، 18 تا 30 ماهه (دو سال به اضافه/منهای شش ماه) استفاده کرد.

شرکت کنندگان در دو شرایط مختلف بازی اسباب بازی مشغول بودند: چهار اسباب بازی و شانزده اسباب بازی.

بازی برای یک بخش 15 دقیقه ای از یک جلسه بازی رایگان که تا 30 دقیقه به طول انجامید مورد بررسی قرار گرفت.

ما این فرضیه را مورد آزمایش قرار دادیم که محیطی با اسباب‌بازی‌های کمتر منجر به کیفیت بالاتر بازی می‌شود، همانطور که با الف) بازی پایدار که با بروز کمتر بازی با مدت زمان طولانی‌تر اندازه‌گیری می‌شود و ب) تنوع بیشتر در شیوه‌های بازی اسباب‌بازی نشان داده می‌شود.

این مطالعه توسط هیئت بازبینی نهادی دانشگاه تولدو تایید شد.

این مطالعه از یک طرح آزمایشی متوازن استفاده کرد. هر شرکت کننده دو شرط اسباب بازی بازی را تجربه کرد که به ترتیب تصادفی ارائه شد.

هر جلسه برای حفظ وفاداری به روش و برای تجزیه و تحلیل داده های آفلاین، ویدئو ضبط می شد.

کودکان نوپا شرکت کننده در بازی اشیاء تا 30 دقیقه نظارت شدند. همه شرکت کنندگان حداقل 15 دقیقه فراتر از دوره سازگاری دو دقیقه ای، با میانگین 6 ± 20.5 دقیقه بازی کردند.

در طول مطالعه، تنها یک حادثه از بازی مخرب اسباب‌بازی رخ داد و شرکت‌کننده به راحتی هدایت شد.

ما این فرضیه را آزمایش کردیم که محیطی با اسباب‌بازی‌های کمتر منجر به کیفیت بالاتر بازی می‌شود، همانطور که با الف) بازی پایدار که با تعداد بازی‌های اسباب‌بازی کمتر با مدت زمان طولانی‌تر اندازه‌گیری می‌شود، نشان داده شد.