تاثیر رنگ لباس بر درمان افسردگی!

محققان به نتایج جالبی در رابطه با رنگ لباس و میزان شادی و غم در دوره های مختلف زندگی رسیده اند. به همین دلیل در این مقالع به اهمیت رنگ و نوع پوشش خواهیم پرداخت.

میز پلاستیکی

دوخت لباس بچه گانه،به لحاظ تنوع و رنگ این میز ها بیشتر از محصولات از جنس های دیگر است میز پلاستیکی در رنگ هایی چون سفید و رنگ های متنوع دیگر تولید می شوند. رنگ سفید یکی از پرطرفدار ترین رنگ هایی است که افراد آن راخریداری می کنند.

میز پلاستیکی

روغن چرخ خیاطی

یکی از المان های تاثیر گذار بر قیمت روغن چرخ خیاطی شامل هزینه های متعددی می‌باشد که در مراحل مختلف تولید تا عرضه محصولات به بازار صرف می شود.

روغن چرخ خیاطی

پارچه ترمه مانتویی

از آنجایی که پارچه ترمه مانتویی دارای طیف وسیع و گسترده رنگ و طرح است و انتخاب پارچه مورد نظر در بین کلیه پارچه های ترمه مانتویی بسیار کار سخت و دشواری است میبایست در هنگام خرید به نکاتی توجه کرد تا خرید پارچه ترمه مانتویی تا حدودی آسان تر صورت گیرد.

پارچه ترمه مانتویی

شومیز زنانه بلند

دوخت لباس قاسم آبادی،این محصول گزینه ای مناسب برای فصلهای گرم نظیر تابستان و بهار به شمار می آید. شومیز زنانه بلند با الیاف سبکی که دارد این امکان را برای بانوان محیا می سازد تا با استفاده از آن در روزهای گرم حس خنکی کرده و دمای بدن خود را ثابت نگه دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.