جوراب کالج ترک جایزه یک مسابقه بین المللی

اگر برای مدت طولانی فعال هستید و کسانی که ساعت‌ها در یک زمان پا به پا می‌شوند، کاندیدای عالی برای جوراب‌های فشرده یعنی جوراب کالج ترک هستند.

چرا؟ دوندگان ماراتن، کارکنان منتظر، داروسازان و کسانی که برای مدت طولانی می ایستند یا حرکت می کنند، می توانند رگ ها و ماهیچه های خود را بیش از حد سنگین کنند و جوراب ها یا جوراب های تحت فشار می توانند گردش خون را افزایش دهند و عضلات خسته را تسکین دهند.

اگر بیماری پا دارید و ما بیمارانی با شرایط قبلی مانند فاشییت کف پا داریم که با پوشیدن جوراب های فشاری با پاشنه های خالی، قوس پا یا ساپورت انگشتان پا تسکین می یابند و کسانی که از شرایط پا یا مچ پا رنج می‌برند، ممکن است به جوراب‌های متفاوتی نسبت به آنچه که در این مقاله توضیح می‌دهیم، نیاز داشته باشند تا به نواحی مشکل‌دار بپردازند.
چه مدت باید جوراب فشاری خود را بپوشید؟

جوراب کالج ترک
واقعاً نیازی به نظارت بر مدت زمانی که جوراب های فشاری می پوشید در طول یک روز وجود ندارد و می‌توانید آن‌ها را برای چند ساعت یا بیشتر روز بپوشید فقط حتماً قبل از خواب آن‌ها را بردارید.

به طور کلی، سه سطح مختلف از درجه بندی فشرده سازی وجود دارد: خفیف، متوسط و زیاد و آنها با میلی متر جیوه اندازه گیری می شوند که میزان فشار یا سفتی اطراف پاها، مچ پا و پاهای شما را طبقه بندی می کند.

کمتر از 15 میلی متر جیوه این فشار خفیف برای کسانی که برای مدت طولانی در روز روی پاهای خود ایستاده اند عالی است و برای مبارزه با خستگی و تورم عضلانی ناشی از قرارگیری عمودی طولانی، پشتیبانی کافی است.
15 تا 20 میلی متر جیوه این مقدار فشار مناسب برای کسانی است که نگران ایجاد لخته خون در حین پرواز هستند یا برای کسانی که تورم جزئی دارند و این سطح فشرده سازی متوسط است و می تواند به تسکین درد وریدهای واریسی کمک کند.