لباس مجلسی پوشیده همراه با توربان

بسیاری از خانم های محجبه، به دنبال لباس مجلسی پوشیده هستند که شما عزیزان میتوانید با خواندن این مطالب با ویژگی های یک لباس مجلسی آشنا شوید، و طبق این محتوا بتوانید لباس مورد نظر خود را خریداری کنید، پس ما را تا پایان محتوا همراهی کنید.

لباس مجلسی پوشیده همراه با توربان

لباس مجلسی پوشیده

لباس مجلسی پوشیده ممکن است شما به یک لباس مجلسی بسیار زیبا علاقه مند شده باشید که در بخش آستین و سرشانه ها، باز بوده و نتوانید آن را به عنوان یک لباس مجلسی پوشیده، مورد استفاده قرار دهید. در این شرایط، کافی است که به سراغ یک کت کوتاه مجلسی بروید. این کت های کوتاه راه حل هایی عالی برای تبدیل کردن یک لباس مجلسی بلند بدون آستین، به یک لباس پوشیده و کاملا شیک هستند. شما می توانید با پوشیدن این کت، در بخش سرشانه و بازوها، پوشش ایجاد کرده و کاملا موجه جلوه نمایید.

لباس شب پوشیده، انتخاب و پوشیدن آن، همواره یکی از دغدغه‌های بانوان ایرانی برای حضور در مجالس و مهمانی‌ها است. همیشه اولین سوالی که بعد از دعوت به جشن نامزدی، مراسم عروسی و جشن تولد به ذهن بانوان ایرانی می‌رسد، این است که چه لباسی بپوشم؟ خانم‌های حساس به مدل لباس مجلسی، اغلب به دنبال لباسی هستند که علاوه بر شیک بودن و کیفیت بالای پارچه، دارای پوشش مناسبی هم باشد. البته این به نوع مهمانی هم، بستگی دارد. زیرا نمی‌توان از یک مدل لباس شب پوشیده در تمامی مراسم‌ها استفاده کرد.

و اما تفاوت لباس مجلسی با لباس شب چیست؟

برخی از خانم‌ها، از لباس مجلسی و لباس شب به‌جای یکدیگر استفاده می‌کنند. اما اگر مدل لباس شب و یا لباس مجلسی برای شما اهمیت زیادی دارد، باید به تفاوت‌های آن‌ها هم توجه کنید. لباس‌های مجلسی بیشتر دارای مدل‌های باز و اسپرت است. اما بیشتر لباس‌های شب، پوشیده هستند. همچنین جنس پارچه لباس شب هم تنوع بالایی دارد و از پارچه ابریشمی، مخمل، ساتن و ارگانزا در دوخت آن استفاده می‌شود. لباس مجلسی مناسب خانم‌های با تناسب‌اندام است و لباس شب برای خانم‌های با اندام پُر مناسب است.

فلسفه لباس مجلسی پوشیده، در واقع همان پوشیده بودن آن است. که برای مراسم ها و مجالس بسیار رسمی و مذهبی استفاده می‌شود. در بین لباس های مختلف مزون های معتبری هستند که یکی از بهترین گزینه هایی که می تواند جایگزین لباس شب پوشیده مجلسی باشد.

لباس شب، باتوجه‌به این که پوشیده است، مناسب مهمانی‌های مجلل و مراسمات شام است. این لباس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مراسمات خانوادگی است.

برای خانم هایی که شکم و پهلوی کوچکی دارند انتخاب لباس مجلسی با دامن گشاد انتخاب خوبی است زیرا برآمدگی های روی شکم و پهلو کمتر دیده می شود. در انتخاب طرح و رنگ لباس شب، بهتر است به رنگ پوست خود توجه کنید، زیرا اگر لباس شب با رنگ پوست شما همخوانی نداشته باشد، چهره و استایل شما را آنطور که باید نشان نمی دهد.

لباس مجلسی انواع زیادی دارد که با پارچه های مختلف و طرحهای گوناگونی به دوخت رسیده است تا استایل فرد را تبدیل به یک استایل بی نظیر کند.

وقتی برای خرید لباس مجلسی بلند پوشیده به مزون ها مراجعه می کنید، بیشتر لباس ها بدون آستین، دکلته و مانند آن ها هستند. اما اگر در میان لباس های با آستین های بلند و کاملا پوشیده به دنبال مدل مورد علاقه ی خود می گردید، توصیه می کنیم که با انتخاب یک لباس مجلسی با آستین گیپور، زیبایی بیشتری به وجود آورید. آستین های گیپور، فوق العاده زیبا هستند و علاوه بر پوشش ایجاد شده، فاکتور جذابیت لباس شب و میهمانی را نیز حفظ می کنند. به علاوه اگر کمی خلاقیت و هنر خیاطی نیز داشته باشید، می توانید به لباس مجلسی بدون آستین که در کمد لباس های خود دارید، یک آستین گیپور (به رنگ آن) اضافه کرده و این لباس را به یک لباس مجلسی پوشیده تبدیل سازید. البته توجه داشته باشید که برای این منظور، باید جنس و مدل پارچه لباس مجلسی فعلی شما، همخوانی با پارچه گیپور برای بخش آستین داشته باشد. به طور مثال یک لباس مجلسی دخترانه از جنس ساتن، به هیچ وجه گزینه ی مناسبی برای اضافه کردن آستین گیپوری نخواهد بود.

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب لباس مجلسی جنس و زیبایی لباس شماست این در زمانی است که شما قصد خرید لباس را دارید و وقت یا حتی حوصله دوخت لباس مجلسی را نداشته باشید به همین خاطر فاکتورهایی که در نظر میگیرید بسیار مهم است.

دقت کنید شاید شما از مدل پوشیده لباسی خوشتان بیاید یا عرف مجلس عروسی این را به شما یاداوری میکند که حتما باید لباسی متناسب با جمع بپوشید البته ذکر این نکته مهم است که شما حق انتخاب دارید و تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید اما شاید به هر دلیلی نخواهید لباسی باز بپوشید یا اینکه خودتان با چه مدل راحت هستید بستگی دارد.

شاید خیلی از افراد این گونه فکر کنند که این مدل لباس از مد افتاده باشد، ولی این نوع یکی از مورد پسندترین لباس هاست. از این نوع لباس خانم های که می خواهند باحجاب وارد مراسم شوند و دسته دیگر کسانی هستند که به عنوان فامیل درجه یک و صاحب مجلس می خواهند از لباس مجلسی بلند دخترانه استفاده کنند تا باوقارتر در مراسم حضور داشته باشند.

مدل لباس مجلسی پوشیده، این امکان را به شما می‌دهد که در عین زیبایی و جذابیت، به اندازه کافی در لباس و پوشش خود احساس راحتی و رضایت از خود داشته باشید.

به عنوان یک قانون کلی برای ایجاد تعادل در استایل خود بهتر است تمرکز را بر روی یک بخش از استایل خود قرار دهید. برای مثال، اگر لباس مجلسی شما به اندازه کافی طرح و نقش دارد، در انتخاب جواهرات و سایر لوازم جانبی از جمله کیف و کفش به سراغ آیتم‌های ساده‌تر بروید؛ و یا اگر لباس مجلسی شما تک رنگ است، تمرکز را بر روی جواهرات و سایر اکسسوری‌ها بگذارید.

چیزی که باید در نهایت به آن اشاره کنیم، انتخاب لباس مجلسی بلند پوشیده در تناسب با اندام شما است. برای خرید و انتخاب چنین لباسی به فرم اندام خود نهایت دقت را به خرج دهید. این را به خاطر داشته باشید که یک لباس تمام پوشیده، اندام شما را کاملا مشخص ساخته و در صورت داشتن اضافه وزن، لازم است که در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید تا مدل لباس به زیباتر نشان داده شدن شما، کمک نماید.

چنانچه شما عزیزان قصد خرید لباس مجلسی پوشیده را دارید میتوانید سفارش خود را در این سایت ثبت کنید تا کارشناسان این مجموعه، بیشتر شما را راهنمایی نمایند.