اکثر جمعیت در سراسر جهان به اندازه کافی کشک نمی خورند

اکثریت جمعیت در سراسر جهان به اندازه کافی لبنیات مصرف نمی کنند تا نیازهای مختلف مواد مغذی، به ویژه کلسیم را تامین کنند. سه مانع رایج برای مصرف لبنیات کافی شامل حساسیت به شیر گاو، عدم تحمل لاکتوز و عدم دسترسی به آن است.

از 16 کشور اتحادیه اروپا که اطلاعاتی در مورد مصرف کشک خشک گاوی ارائه می دهند، میانگین مصرف لبنیات 266 گرم در روز بود. دانمارک و فنلاند 2 کشوری هستند که کلسیم دریافتی از جمعیت آنها 1000 میلی گرم در روز یا نزدیک به آن است که بالاتر از اکثریت سایر نقاط جهان است. در ایالات متحده، 90 تا 95 درصد زنان بالغ و 75 تا 90 درصد از مردان بالغ از 3 وعده لبنیات توصیه شده در روز کوتاهی می‌کنند.10 در برزیل، مصرف کم کلسیم به مراتب بدتر است. 99٪ از بزرگسالان در برزیل به حداقل مقدار توصیه شده کلسیم دریافت نمی کنند. در میان کودکان برزیلی، 99٪ فقط 500-600 میلی گرم کلسیم در روز مصرف می کنند.

الگوهای مصرف کشک خشک محلی نیز از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است، اما مصرف آن به طور کلی کم است. در ایالات متحده، جایی که مصرف محصولات لبنی به طور گسترده از طریق تلاش‌های آموزش تغذیه تشویق می‌شود، مصرف ماست بسیار کم است و تنها حدود 6 درصد از جمعیت به طور روزانه کشک خشک مصرف می‌کنند. در مقایسه با سطح مصرف در فرانسه، جایی که اکثریت جمعیت حداقل 1 وعده در روز و بیش از ¼ از جمعیت حداقل 5 وعده در هفته مصرف می کنند. تحقیقات در 15 کشور همچنین نشان می دهد که کسانی که بیشترین مقدارکشک مایع گوسفندی را مصرف می کنند در هلند، فرانسه، ترکیه، اسپانیا و آلمان زندگی می کنند، در حالی که کسانی که کمترین مقدار را مصرف می کنند در مصر، کلمبیا، روسیه، رومانی و آفریقای جنوبی زندگی می کنند. داده های Euromonitor 2013 توسط مرکز تحقیقات بازار A.C. Nielsen در دانشگاه ویسکانسین، مدیسون جمع آوری شده است.

  • منابع:
    1. LOOKING AHEAD: CONSUMPTION OPPORTUNITIES

  • تبلیغات: 
    1. سیم کشی با کابل مفتولی الکترونیکی
    2. رشته سوپ مناسب سبد غذایی
    3. رشته سوپ کلاسیک خوشمزه
    4. توت فرنگی یک محصول نقدی بسیار مغذی و مفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.